محل تبلیغات شما
12- هدفهای تبلیغ را توضیح دهید 
 
فروش كالا در كوتاه مدت یا بلندمدت افزایش داشته باشد و افزایش چقدر باشد
- فقط سهم از بازار فعلی حفظ شود
- تولید كالای جدید به اطلاع گروه معینی از مردم رسانده شود
- مخاطبان، خرید كالا را براساس وفاداری به آرم یا مارك تولیدكننده انجام دهند.
هدفهای تبلیغات در واقع فعالیتهایی هستند كه برای دست یافتن به هدفهای بازارشناسی مرحله نخست
برنامه انجام میشوند.

13- مراحل تنظیم و تخصیص بودجه تبلیغاتی را نام ببرید 

پس از تعیین هدفهای تبلیغات، شركت باید به تنظیم و تخصیص بودجه تبلیغات برای هر محصول
بپردازد. نقش تبلیغات، ایجاد تقاضا برای یك محصول است. شركت میخواهد پول موردنیاز برای نیل به
هدف فروش را هزینه كند. قبلاً درباره روشهای رایج در تنظیم بودحه صحبت كردهایم. علاوه بر این
روشها، عوامل متعددی در تنظیم بودجه دخالت دارند كه برخی از آنها به قرار زیرند:
* مرحله دوره عمر محصول
* سهم بازار
* رقابت و شلوغی
* فراوانی و دفعات تبلیغ
* تفاوتگذاری و تمایز محصول
تنظیم بودجه تبلیغات، كار آسانی نیست. تعیین بودجه به میزان كمتر از حد موردنیاز و صرف بیش از حد
منابع مالی برای تبلیغات، هر دو میتواند خطرساز و ضربه زننده باشد

14- چهار ویژگی اصلی موسسات تبلیغاتی را بنویسید 

1 - مدیریت امور مشتریان )مدیریت پروژه(
2 - خدمات خلاقیت
3 - خدمات رسانهای
4 - تحقیق
علاوه بر این چهار حوزه كاری عمده، اكثر موسسات، خدمات حمایتی نظیر ترافیك، تولید چاپ، خدمات
مالی، پرسنلی، و به طور فزایندهای بازاریابی مستقیم را عرضه میكنند.

15- تنظیم بودجه تبلیغات را توضیح دهید 

پس از تعیین هدفهای تبلیغات، شركت باید به تنظیم و تخصیص بودجه تبلیغات برای هر محصول
بپردازد. نقش تبلیغات، ایجاد تقاضا برای یك محصول است. شركت میخواهد پول موردنیاز برای نیل به
هدف فروش را هزینه كند علاوه بر این روشها، عوامل متعددی در تنظیم بودجه دخالت دارند كه برخی از آنها به قرار زیرند:
* مرحله دوره عمر محصول
* سهم بازار
* رقابت و شلوغی
* فراوانی و دفعات تبلیغ
* تفاوتگذاری و تمایز محصول
تنظیم بودجه تبلیغات، كار آسانی نیست. تعیین بودجه به میزان كمتر از حد موردنیاز و صرف بیش از حد
منابع مالی برای تبلیغات، هر دو میتواند خطرساز و ضربه زننده باشد.

16- مراحل تقسیم بندی برنامه های تبلیغاتی را نام ببرید 

فروش كالا در كوتاه مدت یا بلندمدت افزایش داشته باشد و افزایش چقدر باشد
- فقط سهم از بازار فعلی حفظ شود
- تولید
 كالای جدید به اطلاع گروه معینی از مردم رسانده شود
- مخاطبان، خرید كالا را براساس وفاداری به آرم یا مارك تولیدكننده انجام دهند.
هدفهای تبلیغات در واقع فعالیتهایی هستند كه برای دست یافتن به هدفهای بازارشناسی مرحله نخست
برنامه انجام میشوند.برنامه تبلیغاتی را میتوان به چند مرحله تقیم كرد كه یك راه آن تقسیم به 9 مرحله است، به ترتیب زیر:
1 - تحلیل موقعیت و پژوهش بازار
2 - تعیین هدفهای تبلیغات
3 - تعیین بودجه تبلیغات
4 - طرحریزی رسانه
5 - خلاقیت تدوین آگهی
6 - آزمایش برنامه
7 - هماهنگی
8 - اجرای آگهی
9 - ارزیابی برنامه تبلیغاتی

17- جذبه های محتوای پیام را توضیح دهید 

ارتباط گر مجبور است یك جذبه در پیام بگنجاند تا به كمك آن بتواند پاسخ موردنظر را در گیرنده
ایجادكند. جذبه ها را به طور كلی میتوان در سه دسته طبقه بندی كرد:
الف( جذبه های منطقی/ اطلاع رسان
ب( جذبه های هیجانی/عاطفی
ج( جذبه های اخلاقی
جذبه های منطقی به منفعت شخصی مخاطب مربوط میشود. این جذبه ها وعده منافع كاركردی را میدهند،
مثل عملكرد بهتر، كیفیت بالاتر، مقرون به صرفه بودن یا ارزش فوقالعاده محصول. برای تبلیغ یك خودرو با استفاده از جذبه های منطقی میتوان گفت مهندسی آن شباهتی به مهندسی هیچ خودروی دیگر در جهان ندارد  
با این عبارت، روی طرح مهندسی، عملكرد و امنیت خودرو تأكید میشود. 

3- نمونه سوالا ت اصول و فنوت تبلیغ ( واحد 41 علمی کاربردی )

2- نمونه سوالا ت اصول و فنوت تبلیغ ( واحد 41 علمی کاربردی )

نمونه سوالا اصول و فنوت تبلیغ ( واحد 41 علمی کاربردی )

بودجه ,هدفهای ,تبلیغات، ,جذبه ,تنظیم ,های ,جذبه های ,تبلیغاتی را ,تخصیص بودجه ,تنظیم و ,تعیین بودجه ,بودجه دخالت دارند ,تنظیم بودجه دخالت ,تبلیغات، ایجاد تقاضا ,دفعات تبلیغ* تفاوتگذاری

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Arielle's collection اعتراضات اخیر و ضرورت جراحی اقتصاد ایران شهدای روستای خوش ییلاق evflagunol اطلاعات ورزشی و دوربین مدار بسته هوم فرش HomeFresh سفـیـر عِـشـق از دمــشــق freedom-alice استخدام خانم آقا کار در منزل Joyce's info