محل تبلیغات شما
تبلیغات را تعریف کنید و انواع آنرا نام ببرید 

تبلیغات، هر نوع معرفی و ارتقای غیرشخصی اندیشه ها، كالاها و خدمات است كه با پرداخت پول انجام
». میشود و حامی مالی مشخصی دارد
با تجزیه و تحلیل تعریفی كه ارائه شد میتوان به نكات زیر دست یافت:
* تبلیغات، شكلی از ارتباط است كه برای برقراری آن، به رسانه ای كه حامل ارتباط است، پول پرداخت
میشود.
تبلیغات تجاری ) Advertising ( با تبلیغات مردمی ) Propaganda (، معروفیت و استقبال عمومی
( Publicity ( و روابطعمومی ) Public relations ( تفاوت دارد. تبلیغات را میتوان به عنوان آگهیهای
طبقهبندی شده )نیازمندیها در مطبوعات(، مفهومی ساده دانست و یا بر حسب نوع رسانه مورد استفاده،
پدیدهای پیچیده تلقی كرد.

2- بازاریابی را تعریف کنید 

بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است كه به وسیله آن افراد و گروه ها از طریق تولید و مبادله كالا با یكدیگر،به امر تامین نیازها و
خواسته های خود اقدام می كنند. ( کاتلر کتاب مدیریت بازاریابی ترجمه بهمن فروزنده ) 


3-  آمیخته بازاریابی را تعریف کنید 

مجموعه ابزارهای تاكتیكی بازاریابی قابل كنترل كه  شركت به كار میگیرد تا پاسخ موردنظر را در بازار هدف، ایجاد كند
چیزی است كه شركت میتواند با استفاده از آن بر تقاضا برای محصول خود، تأثیر بگذارد. امكانات،
متغیرها و ابزارهای متعددی در این عرصه وجود دارد كه میتوان آنها را به چهار دسته، معروف به
چهارپی- 4Ps دستهبندی كرد: محصول، قیمت، مكان، ارتقاء )ترویج(.

3- نمونه سوالا ت اصول و فنوت تبلیغ ( واحد 41 علمی کاربردی )

2- نمونه سوالا ت اصول و فنوت تبلیغ ( واحد 41 علمی کاربردی )

نمونه سوالا اصول و فنوت تبلیغ ( واحد 41 علمی کاربردی )

كه ,تبلیغات ,بازاریابی ,میتوان ,تعریف ,ابزارهای ,است كه ,را تعریف ,بازاریابی را ,میتوان به ,تبلیغات را

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کاراته بازان ایران میلیونر شدن|کسب درآمد در منزل گروه درسی علوم تجربی دوره ی اول متوسطه استان کردستان Francine's receptions سازندگان ایرانی Marie's blog سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش norzycadert وبلاگ دختران زیبا دیجیتال مارکتینگ