محل تبلیغات شما
12- هدفهای تبلیغ را توضیح دهید 
 
فروش كالا در كوتاه مدت یا بلندمدت افزایش داشته باشد و افزایش چقدر باشد
- فقط سهم از بازار فعلی حفظ شود
- تولید كالای جدید به اطلاع گروه معینی از مردم رسانده شود
- مخاطبان، خرید كالا را براساس وفاداری به آرم یا مارك تولیدكننده انجام دهند.
هدفهای تبلیغات در واقع فعالیتهایی هستند كه برای دست یافتن به هدفهای بازارشناسی مرحله نخست
برنامه انجام میشوند.

13- مراحل تنظیم و تخصیص بودجه تبلیغاتی را نام ببرید 

پس از تعیین هدفهای تبلیغات، شركت باید به تنظیم و تخصیص بودجه تبلیغات برای هر محصول
بپردازد. نقش تبلیغات، ایجاد تقاضا برای یك محصول است. شركت میخواهد پول موردنیاز برای نیل به
هدف فروش را هزینه كند. قبلاً درباره روشهای رایج در تنظیم بودحه صحبت كردهایم. علاوه بر این
روشها، عوامل متعددی در تنظیم بودجه دخالت دارند كه برخی از آنها به قرار زیرند:
* مرحله دوره عمر محصول
* سهم بازار
* رقابت و شلوغی
* فراوانی و دفعات تبلیغ
* تفاوتگذاری و تمایز محصول
تنظیم بودجه تبلیغات، كار آسانی نیست. تعیین بودجه به میزان كمتر از حد موردنیاز و صرف بیش از حد
منابع مالی برای تبلیغات، هر دو میتواند خطرساز و ضربه زننده باشد




3- نمونه سوالا ت اصول و فنوت تبلیغ ( واحد 41 علمی کاربردی )

2- نمونه سوالا ت اصول و فنوت تبلیغ ( واحد 41 علمی کاربردی )

نمونه سوالا اصول و فنوت تبلیغ ( واحد 41 علمی کاربردی )

بودجه ,تبلیغات، ,تنظیم ,هدفهای ,مرحله ,كه ,در تنظیم ,و تخصیص ,تنظیم و ,تخصیص بودجه ,آنها به

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

tonodoken آرمان دانلود رایگان قالب وردپرس و جوملا John's site مرجع فارسی بازی RUST vetsonica Phyllis's game اس ام اس عاشقانه bursdabreelent plicadelan